Vállalata sikere az automatizálási fejlesztési stratégián múlik

Valamennyi iparágban elsődleges kérdés, hogyan biztosítjuk cégünk jövőjét változó körülmények között. Ennek része, hogy a partnereivel történő kommunikációhoz megfelelő IT keretrendszer álljon rendelkezésére. Integrációs szolgáltatásaink nagy teljesítményű, mégis könnyen használható megoldásokat kínálnak, melyek ideálisak az elektronikus adatcsere (EDI) folyamatok kezelésére, feldolgozására és már meglévő rendszerekbe integrált használatra. Automatizálással hatékonyabban használja cége forrásait, világszerte használt standardokhoz igazítja a működést és növeli a teljesítményt, így Önnek több kapacitása lesz vállalkozása jövőjével foglalkozni.

Kapcsolat

Az elektronikus adatcsere (EDI) a hagyományos manuális B2B kommunikációt helyettesíti: szabványosított formátumú és biztonságos csatornához kötött a kapcsolattartás valamennyi folyamata. Az információ átadása egyetlen védett csatornán (alkalmazáson keresztül) történik, amely képes összekötni egy kiszolgálót számos partnerrel. Az információ feldolgozása valós időben és a legnagyobb pontossággal történik. Az automatizálás volumentől függetlenül növeli az üzleti partnerek között történő információcsere megbízhatóságát, sebességét és átláthatóságát, miközben csökkenti a költségeket.

Automatizált folyamatokkal valós időben tartja kézben a tevékenységéhez szükséges információkat, így több ideje jut a valódi feladatokra!

A kínált megoldásokat a kereskedelmi partnereivel folytatott üzleti kommunikáció mértékéhez igazítjuk. Szakembereink segítségével vállalata magabiztosan fejlődhet: a csatlakozástól a betanításon át az üzemeltetésig egyaránt támogatjuk munkavállalóit és partnereit.

Átfogó megoldást kínálunk a B2B, B2C vagy akár a B2G kommunikáció és számlázás kezelésére, ahol a munkafolyamatokat a szektorra jellemző előírásoknak megfelelően és – ami még fontosabb – vállalata fejlődéséhez igazítva tervezzük és alakítjuk ki. Az egyedi PKI/EDI/E-számla integrációval és archiválási rendszerrel vagy a WST csoport által fejlesztett myPayFlow üzleti megoldással minden folyamat egyetlen, könnyen kereshető rendszerben történik: tárolja és kezeli az összes vállalati dokumentumot, egyszerű hozzáférést adni partnereinek, valós időben követi a folyamatokat, a tárolt dokumentumokat pedig nem lehet utólag módosítani.

Kapcsolatait fejleszti, miközben az automatizálás végzi a munkát Ön helyett!

A dokumentumok konverziója, a fájlformátumok fordítása, a dokumentumok elfogadása és feldolgozása gyorsabb manuális beavatkozás nélkül. Időtálló megoldásaink könnyen fejleszthetők céges forgalma változásával: a kis-, közép- és nagyvállalatok kiszolgálására is alkalmas rendszer egyértelmű, helyes számlákat állít ki, a fájlokhoz partnerei bárhol a világon hozzáférhetnek.

Automatizálással fejleszti üzleti kapcsolatait és költséghatékonyan használja forrásait. A WST csoport által kínált üzleti megoldásokat cége fejlődéséhez igazítjuk. Válasszon iparágak szerint EDI szolgáltatásaink közül!

Böngésszen az esettanulmányok között

Megoldásainkat cége fejlődéséhez igazítjuk!

Konzultáljon velünk!